اخبار ورزشی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

آیا اسکوترهای برقی ضد آب هستند؟
بازدید : 292

اسکوتر برقی که به اسکوتر نیز معروف است، نوعی اسکوتر برقی است. با فرمان، تخته کف برای ایستادن و دو چرخ، دقیقاً شبیه اسکوترهای ضربه ای هستند، اما این نوع دارای یک موتور با باتری قابل شارژ است.

اسکوتر ضربه ای

اسکوترهای برقی در مقایسه با اسکوترهای ضربه ای اسکوترهای غیر برقی اسکوتر ضربه ای نامیده می شوند و غیر اتوماتیک هستند، بنابراین برای استفاده از آن ها باید اسکوتر را با پا حرکت دهید. با یک اسکوتر ضربه ای می توانید فقط با فشار دادن پاهای خود سرعت خود را کنترل کنید. اما در یک اسکوتر برقی، وقتی کنترل کننده سرعت را روی فرمان می کشید، به جلو حرکت می کنید. کنترل کننده سرعت موتور را درگیر می کند و سرعت شما را کنترل می کند.

تفاوت بین اسکوتر برقی و اسکوتر ضربه ای

چندین تفاوت اساسی بین اسکوتر برقی و اسکوتر ضربه ای وجود دارد. اسکوتر ضربه ای قابل حمل، سبک و استفاده آسان است. هر کسی می‌تواند یک اسکوتر ضربه‌ای را برداشته و شروع به استفاده از آن کند، و این یک ورزش عالی است. بسته به سطح آمادگی جسمانی خود، می توانید از اسکوتر برای سفرهای کوتاه به محل کار یا مدرسه استفاده کنید. از آنجایی که اسکوتر ضربه ای باتری ندارد، شما از نظر برد یا مسافت محدود نخواهید بود. اسکوتر برقی نیز قابل حمل و استفاده آسان است، اما از اسکوتر ضربه ای سنگین تر است زیرا موتور و باتری آن وزن اضافی را تحمیل می کند. اگر می خواهید از اسکوتر خود برای رفت و آمد روزانه استفاده کنید، این دستگاه سواری سریع و بدون دردسر را برای شما تضمین می کند. به لطف موتور آن می توانید مسافت های طولانی تری را در زمان کمتری نسبت به استفاده از اسکوتر ضربه ای طی کنید.

اسکوتر برقی

به یاد داشته باشید که شما فقط می توانید یک مسافت مشخص یا یک دوره زمانی مشخص را طی کنید. به محض اینکه باتری نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، اسکوتر برقی شما به یک اسکوتر شوک تبدیل می شود. و به دلیل وزن اسکوتر برقی، فشار دادن آن بسیار سخت تر است. آیا برای رانندگی اسکوتر برقی به گواهینامه رانندگی نیاز دارید؟ در بسیاری از ایالت ها، اسکوتر برقی یک وسیله نقلیه موتوری در نظر گرفته می شود. درست مانند دوچرخه برقی، قوانین ایالتی وجود دارد که حداقل سن را برای سوار شدن به اسکوتر برقی تعیین می کند. برای رانندگی اسکوتر برقی نیازی به گواهینامه رانندگی یا گواهینامه رانندگی ندارید، اما باید حداقل شرط سنی را داشته باشید. میانگین سن در ایالت ها متفاوت است، اما در اکثر آنها باید 16 سال سن داشته باشید تا بتوانید به طور قانونی اسکوتر برقی سوار شوید. شما نیازی به خرید بیمه برای اسکوتر خود ندارید، اما محدودیت ها و قوانین دیگری نیز وجود دارد.

اکثر ایالت ها به شما اجازه می دهند اسکوتر برقی خود را در جاده یا مسیر دوچرخه سواری کنید، اما نمی توانید از پیاده رو عبور کنید. در بسیاری از ایالت ها حداکثر سرعت اسکوتر شما نباید از 32 کیلومتر در ساعت بیشتر شود و نمی توانید موتوری با توان خروجی بیش از 500 وات داشته باشید.


اسکوتر برقی ضد آب

از آنجایی که اسکوترهای برقی با برق کار می کنند، اکثر سازندگان اسکوتر توصیه می کنند از شرایط مرطوب یا بارانی اجتناب کنید. برخی از برندها مانند Segway و Unagi مدل هایی را ارائه می دهند که در برابر آب مقاوم هستند. این مدل‌ها دارای استاندارد IP5 هستند، بنابراین می‌توانید از اسکوتر خود در هوای بارانی ملایم استفاده کنید و نگران سوار شدن در گودال‌های گاه به گاه نباشید.

ویژگی های مهم اسکوتر برقی

هنگام خرید اسکوتر برقی، اولین چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید استفاده از آن است. اگر از آن عمدتاً برای رفت و آمد استفاده می کنید، ویژگی های مورد نیاز برای آن کمی متفاوت از زمانی است که برای سرگرمی از آن استفاده می کنید.

توان و برد موتور یک اسکوتر برقی

هنگام انتخاب یک اسکوتر برقی، اصطلاح "برد" به مقدار مسافتی که می توانید قبل از نیاز به شارژ باتری طی کنید، اطلاق می شود. بسته به مدل یا برندی که انتخاب می کنید، طیف وسیعی از تخته ها را در اسکوترهای برقی خواهید دید. به طور کلی حداکثر مسافتی که می توانید قبل از شارژ مجدد با اسکوتر برقی طی کنید حدود 55 کیلومتر است. خروجی موتور بر برد اسکوتر برقی شما تأثیر می گذارد و اسکوترهایی با توان خروجی موتور از 300 یا 350 وات تا 500 وات خواهید یافت. برخی از اسکوترهای برقی دارای دو موتور هستند که به شما سرعت، شتاب و قدرت بیشتری برای حرکت در تپه ها و زمین های ناهموار می دهد.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 17:56

برندهای لوازم آرایشی آلمانی
بازدید : 285

در این مقاله به معرفی برندهای لوازم آرایشی آلمانی می پردازیم. تقریباً هر محصولی که در آلمان تولید می شود محصولی با کیفیت محسوب می شود. لوازم آرایشی آلمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برندهای لوازم آرایشی آلمانی در این کشور و سایر نقاط جهان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و هر ساله مشتریان زیادی لوازم آرایشی ساخت آلمان را خریداری می کنند. در ادامه به معرفی برندهای لوازم آرایشی آلمانی می پردازیم.

برای شرکت در تور آلمان با آژانس ژیوار تماس بگیرید.

زوایوا
در میان برندهای لوازم آرایشی آلمانی، نام Zuieva به عنوان یکی از مدعیان می درخشد. این برند کاملاً دوستدار محیط زیست است و آزمایشات خشن حیوانی و مواردی از این قبیل را ندارد. محصولات آنها کاملا منطبق با محیط زیست بوده و از مواد طبیعی در محصولات خود استفاده می کنند که باعث محبوبیت این برند شده است. Zoyeva برای همه سلیقه ها مناسب است. اگر زیاد سفر می‌کنید و به کرم‌ها و برس‌های مناسب نیاز دارید، برند Zoyeva کاملاً مطابق با سلیقه شما خواهد بود. آیا گران ترین و معروف ترین برندهای پوشاک دنیا را می شناسید؟

برندهای لوازم آرایشی آلمانی
آفور
یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی آلمانی که محصولات بهداشتی نیز تولید می کند، برند Afor است که می تواند بسیاری از پوست های مشکل دار را ترمیم کند. هدف همیشگی این برند زیباسازی جسم و روح بوده است. اگر به شادی خود اهمیت می دهید، حتما برند آفور را در دستور کار خود قرار دهید. برند آفور دارای دو قسمت است که یکی مربوط به مراقبت از پوست و دیگری مربوط به نوشیدنی های مقوی است. اگر از هر دوی این محصولات با هم استفاده کنید، به طور همزمان از هر دو قسمت داخلی و خارجی بدن خود محافظت کرده و از آن مراقبت کرده اید.

برندهای لوازم آرایشی آلمانی
هنر دکو
با یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی آلمانی مواجه می شویم. یکی دیگر از برندهای محبوب لوازم آرایشی آلمانی آرت دکو است. این برند برای خانم های میانسالی که به پوست خود اهمیت می دهند، محصولاتی کاملاً مقرون به صرفه ارائه می دهد. معمولا یک جعبه برای خرید از برند آرت دکو به شما می دهند و سپس می توانید لوازم آرایشی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در جعبه ای با طرحی زیبا قرار دهید. اگر به دنبال لوازم آرایشی با قیمت بسیار مناسب و ضد آب هستید، برند آرت دکو می تواند گزینه خوبی باشد.

برندهای لوازم آرایشی آلمانی
لورا
لورا یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی آلمانی است. این برند مناسب افرادی است که به مراقبت از پوست خود اهمیت زیادی می دهند و در آلمان و سایر نقاط جهان طرفداران خاص خود را دارد. آنها در محصولات خود از منابع طبیعی استفاده می کنند که با توجه به آلمانی بودن این برند، روند غیرمنتظره ای نیست. محصولات جدید و آبرسان آنها رضایت کامل مشتریان را داشته و فروش خوبی در سراسر جهان دارد.


سوسیس بدون سوسیس
در معرفی یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی آلمانی با برند Sans Sausage آشنا می شویم. این برند لوازم آرایشی، مرطوب کننده و مرطوب کننده خوبی دارد که در آلمان طرفداران زیادی پیدا کرده است. ماسک هایی که این برند تولید می کند سرشار از آنتی اکسیدان بوده و یکی از محبوب ترین محصولات این برند می باشد. سایز محصولات این برند بسیار مناسب بوده و برای هر محصولی از ابعاد بزرگ تا کوچک موجود می باشد. بسیاری از ایرانیان مقیم آلمان نیز برای خرید ماسک به برند Sans Sausage مراجعه می کنند.


اوند گرتل
یکی از جدیدترین برندهای لوازم آرایشی آلمانی که معرفی می کنیم برند Ond Gretel است. این برند یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست در آلمان است. در آلمان خریدهای بالای 50 یورو ارسال رایگان خواهند داشت. حتی این برند به راحتی محصولات خریداری شده را پس می گیرد و با ارائه چنین خدماتی به راحتی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. برند Ond Gretel نیز بسیار مقرون به صرفه است و اگر به دنبال یک محصول آرایشی آلمانی با قیمت مناسب هستید، برند Ond Gretel کاملا مناسب خواهد بود.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 18:59

زمانی که باتری آیفون پیر می شود
بازدید : 274


تمام باتری های قابل شارژ اجزای مصرفی هستند که با افزایش سن شیمیایی کارایی آنها کاهش می یابد. اگر نیاز به خرید باتری اصلی آیفون دارید، فونی شاپ بهترین گزینه برای خرید امن و با قیمت مناسب است.

همانطور که باتری‌های لیتیوم یونی از نظر شیمیایی پیر می‌شوند، میزان شارژی که می‌توانند در خود نگه دارند کاهش می‌یابد و در نتیجه زمان کمتری قبل از نیاز به شارژ مجدد دستگاه می‌گذرد. این را می توان حداکثر ظرفیت باتری نامید - اندازه گیری ظرفیت باتری نسبت به زمانی که نو بود. علاوه بر این، توانایی باتری برای ارائه حداکثر عملکرد لحظه ای یا "پیک توان" ممکن است کاهش یابد. برای اینکه یک تلفن به درستی کار کند، وسایل الکترونیکی باید بتوانند انرژی آنی باتری را تامین کنند. یکی از ویژگی‌هایی که بر این انتقال انرژی آنی تأثیر می‌گذارد امپدانس باتری است. باتری با امپدانس بالا ممکن است نتواند انرژی کافی را برای سیستمی که به آن نیاز دارد تامین کند. اگر باتری دارای سن شیمیایی بالاتر باشد، امپدانس باتری می تواند افزایش یابد. امپدانس باتری در حالت شارژ کم و در محیط با دمای سرد به طور موقت افزایش می یابد. هنگامی که با سن شیمیایی بالاتر همراه شود، افزایش امپدانس قابل توجه تر خواهد بود. اینها ویژگیهای شیمی باتری است که در تمام باتری های لیتیوم یونی در صنعت مشترک است.

هنگامی که برق از باتری با سطح امپدانس بالاتر کشیده می شود، ولتاژ باتری به میزان بیشتری کاهش می یابد. قطعات الکترونیکی برای عملکرد صحیح به حداقل ولتاژ نیاز دارند. این شامل حافظه داخلی دستگاه، مدارهای برق و خود باتری است. سیستم مدیریت توان توانایی باتری برای تامین این نیرو را تعیین می کند و بارها را به منظور حفظ عملیات مدیریت می کند. هنگامی که عملیات دیگر با قابلیت های کامل سیستم مدیریت توان پشتیبانی نمی شود، سیستم برای حفظ این قطعات الکترونیکی خاموش می شود. اگرچه این خاموش شدن از منظر دستگاه عمدی است، اما ممکن است توسط کاربر غیرمنتظره باشد.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1400 ساعت : 2:5

دانلود بازی gta 5 برای اندروید
بازدید : 332

Grand Theft Auto V/ GTA 5 یک بازی است که در آن می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید. شما داستان شخصیت ها را مرور کرده و ارتباطات درون داستان آنها را کشف خواهید کرد. اما ، در عین حال ، یک دنیای بزرگ همیشه عنصری از کنجکاوی برای بازیکنان است و هرکسی بخواهد و راهی برای انجام آن پیدا کند. بنابراین ، در واقع این یک بازی است که شما را به طور م entertainثر سرگرم می کند و تجربه های به یاد ماندنی را تجربه می کند.
Grand Theft Auto V صاحب دنیایی زیبا و بزرگ است که در آن زمان زیادی را صرف کاوش در آن خواهید کرد. به عبارت دیگر ، شما قادر خواهید بود هر کاری که دوست دارید در یک جهان باز بدون هیچ مانعی انجام دهید. بنابراین بسیاری از بازیکنان این بازی را دوست خواهند داشت و با برخی از عناصر مورد نظر خود تعامل خواهند داشت. بدون شک عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود بازیکنان نتوانند چشم خود را بردارند و برای مدت طولانی در آن غوطه ور شوند.

بازیکنان می توانند با دانلود gta 5 اندروید بسیاری از عناصر موجود در این بازی طوری تعامل داشته باشند که گویی در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند یک ماشین را کنترل کرده و آزادانه در داخل شهر حرکت کنند تا وسعت شهر و بسیاری از وسایل نقلیه دیگر را که می توانید پیدا کنید ، کاوش کنید. همه شما می توانید از آنها استفاده کنید و همیشه استانداردهایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید زیرا عوامل خاصی را تحت تأثیر قرار می دهد و بدتر از همه ، پلیس شما را احاطه خواهد کرد.
این محاصره کاملاً قابل درک است ، اما لازم نیست زیاد نگران باشید زیرا راهی برای شما وجود دارد که این پلیس را قطع کرده و نردبان موردنظر خود را پایین بیاورید. بسته به اقدامات شما ، مقدار مشخصی ستاره و حداکثر 5 ستاره دریافت خواهید کرد. در عین حال ، هر ستاره یک سطح مورد نظر است که باید به آن اهمیت دهید ، اما نباید عاملی باشد که از خلاقیت عملکردها و گیم پلی بازیکن در کشف سطح جلوگیری کند.
یک زندگی جدید را با یک مورد سرقت پول شروع کنید

GTA 5 حول گروهی از شخصیت ها از جمله مایکل تاونلی ، ترور فیلیپس و برد اسنایپر که سرقت کرده بودند می چرخد. اما به نحوی ، آنها موفق به فرار شدند و برچسب مرده به آنها زده شد. نه سال پس از آن رویداد ، مایکل نام خود را به مایکل د سانتا تغییر داد و زندگی مسالمت آمیزی داشت ، اما او مأموریتی به نام دیو نورتون از FIB مرتکب می شود.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 12 فروردين 1400 ساعت : 12:16

آیا سرطان بیضه باعث مرگ می شود؟
بازدید : 299

یکی از سرطان هایی که فقط و فقط مخصوص به آقایان است، سرطان بیضه است. تومور بیضه در مردان سنین 25 تا 47 سالگی شایع ترین تومور است.

سرطان بیضه چیست؟

مثل تمام سرطان‌ها، در اینجا هم رشد غیرطبیعی سلول‌های بیضه را داریم که باعث ایجاد بدخیمی در بیضه می‌شود. تومورهای بیضه نسبتا غیرشایع هستند و فقط 1 تا2 درصد تومورهای بدخیم مردان را تشکیل می‌دهند.

با اینکه این تومورها شیوع زیادی ندارند، ولی به علت گرفتار کردن مردان جوان اهمیت پیدا می‌کنند. به‌طوری‌که تومور بیضه در مردان در سنین 25 تا 34 سالگی، شایع‌ترین تومور است.

سرطان بیضه در سمت راست کمی شایع‌تر از سمت چپ است و در‌1‌‌تا2درصد موارد دوطرفه است.‌ از هر 250 مرد تقریبا 1 نفر به آن مبتلا می شوند و به همین دلیل بسیار با اهمیت است.

سرطان بیضه (Testicular Cancer) اگر به‌موقع تشخیص داده نشود، به‌سرعت در بدن پخش می‌شود.

این بیماری بندرت قبل از 15 سالگی دیده می‌شود، ولی انواعی از سرطان بیضه وجود دارند که حتی در شیرخواران نیز دیده می‌شوند. خوشبختانه سرطان بیضه از جمله سرطان‌های است که درمان‌های مؤثر برای آن وجود دارد.

اگر به‌موقع تشخیص داده شود و درمان صحیح انجام شود، تا 90 درصد موارد را می‌توان با موفقیت درمان کرد. حتی در مواردی که سرطان بیضه به سایر نقاط بدن دست‌اندازی کرده است، تا 80 درصد موارد قابل‌درمان است.

شایع‌ترین علامت سرطان بیضه وجود یک توده بدون درد در داخل نسج بیضه می‌باشد، مثلاً بیمار یک توده سفتی به‌اندازه فندق در داخل نسج بیضه لمس می‌کند.

تقریباً 99 درصد توده‌های سفت در داخل نسج بیضه سرطان هستند، بنابراین هر توده داخل نسج بیضه سرطان است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

بیمار نباید به علت خجالت کشیدن، از مراجعه به پزشک خودداری نماید. به‌تمامی مردان توصیه می‌شود که هرچند یک‌بار بیضه‌های خود را به‌دقت لمس کنند و در صورت مشاهده‌ی هرگونه توده در داخل نسج بیضه بلافاصله به پزشک مراجعه کنند.

این بخصوص در افرادی صدق می‌کند که دارای عوامل خطرساز برای سرطان بیضه هستند.

 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 2:54

نکات قابل توجه در زمینه خرید و فروش بک لینک
بازدید : 304

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:14

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان
بازدید : 329

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:14

ویژگی های یک کالسکه مناسب برای فرزند شما
بازدید : 300

كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:13

مراحل و روش های طراحی سایت
بازدید : 340

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:13

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
بازدید : 325

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 2:13
صفحات سایت
تعداد صفحات : 16
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید