آیا اسکوترهای برقی ضد آب هستند؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

آیا اسکوترهای برقی ضد آب هستند؟
بازدید : 285

اسکوتر برقی که به اسکوتر نیز معروف است، نوعی اسکوتر برقی است. با فرمان، تخته کف برای ایستادن و دو چرخ، دقیقاً شبیه اسکوترهای ضربه ای هستند، اما این نوع دارای یک موتور با باتری قابل شارژ است.

اسکوتر ضربه ای

اسکوترهای برقی در مقایسه با اسکوترهای ضربه ای اسکوترهای غیر برقی اسکوتر ضربه ای نامیده می شوند و غیر اتوماتیک هستند، بنابراین برای استفاده از آن ها باید اسکوتر را با پا حرکت دهید. با یک اسکوتر ضربه ای می توانید فقط با فشار دادن پاهای خود سرعت خود را کنترل کنید. اما در یک اسکوتر برقی، وقتی کنترل کننده سرعت را روی فرمان می کشید، به جلو حرکت می کنید. کنترل کننده سرعت موتور را درگیر می کند و سرعت شما را کنترل می کند.

تفاوت بین اسکوتر برقی و اسکوتر ضربه ای

چندین تفاوت اساسی بین اسکوتر برقی و اسکوتر ضربه ای وجود دارد. اسکوتر ضربه ای قابل حمل، سبک و استفاده آسان است. هر کسی می‌تواند یک اسکوتر ضربه‌ای را برداشته و شروع به استفاده از آن کند، و این یک ورزش عالی است. بسته به سطح آمادگی جسمانی خود، می توانید از اسکوتر برای سفرهای کوتاه به محل کار یا مدرسه استفاده کنید. از آنجایی که اسکوتر ضربه ای باتری ندارد، شما از نظر برد یا مسافت محدود نخواهید بود. اسکوتر برقی نیز قابل حمل و استفاده آسان است، اما از اسکوتر ضربه ای سنگین تر است زیرا موتور و باتری آن وزن اضافی را تحمیل می کند. اگر می خواهید از اسکوتر خود برای رفت و آمد روزانه استفاده کنید، این دستگاه سواری سریع و بدون دردسر را برای شما تضمین می کند. به لطف موتور آن می توانید مسافت های طولانی تری را در زمان کمتری نسبت به استفاده از اسکوتر ضربه ای طی کنید.

اسکوتر برقی

به یاد داشته باشید که شما فقط می توانید یک مسافت مشخص یا یک دوره زمانی مشخص را طی کنید. به محض اینکه باتری نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، اسکوتر برقی شما به یک اسکوتر شوک تبدیل می شود. و به دلیل وزن اسکوتر برقی، فشار دادن آن بسیار سخت تر است. آیا برای رانندگی اسکوتر برقی به گواهینامه رانندگی نیاز دارید؟ در بسیاری از ایالت ها، اسکوتر برقی یک وسیله نقلیه موتوری در نظر گرفته می شود. درست مانند دوچرخه برقی، قوانین ایالتی وجود دارد که حداقل سن را برای سوار شدن به اسکوتر برقی تعیین می کند. برای رانندگی اسکوتر برقی نیازی به گواهینامه رانندگی یا گواهینامه رانندگی ندارید، اما باید حداقل شرط سنی را داشته باشید. میانگین سن در ایالت ها متفاوت است، اما در اکثر آنها باید 16 سال سن داشته باشید تا بتوانید به طور قانونی اسکوتر برقی سوار شوید. شما نیازی به خرید بیمه برای اسکوتر خود ندارید، اما محدودیت ها و قوانین دیگری نیز وجود دارد.

اکثر ایالت ها به شما اجازه می دهند اسکوتر برقی خود را در جاده یا مسیر دوچرخه سواری کنید، اما نمی توانید از پیاده رو عبور کنید. در بسیاری از ایالت ها حداکثر سرعت اسکوتر شما نباید از 32 کیلومتر در ساعت بیشتر شود و نمی توانید موتوری با توان خروجی بیش از 500 وات داشته باشید.


اسکوتر برقی ضد آب

از آنجایی که اسکوترهای برقی با برق کار می کنند، اکثر سازندگان اسکوتر توصیه می کنند از شرایط مرطوب یا بارانی اجتناب کنید. برخی از برندها مانند Segway و Unagi مدل هایی را ارائه می دهند که در برابر آب مقاوم هستند. این مدل‌ها دارای استاندارد IP5 هستند، بنابراین می‌توانید از اسکوتر خود در هوای بارانی ملایم استفاده کنید و نگران سوار شدن در گودال‌های گاه به گاه نباشید.

ویژگی های مهم اسکوتر برقی

هنگام خرید اسکوتر برقی، اولین چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید استفاده از آن است. اگر از آن عمدتاً برای رفت و آمد استفاده می کنید، ویژگی های مورد نیاز برای آن کمی متفاوت از زمانی است که برای سرگرمی از آن استفاده می کنید.

توان و برد موتور یک اسکوتر برقی

هنگام انتخاب یک اسکوتر برقی، اصطلاح "برد" به مقدار مسافتی که می توانید قبل از نیاز به شارژ باتری طی کنید، اطلاق می شود. بسته به مدل یا برندی که انتخاب می کنید، طیف وسیعی از تخته ها را در اسکوترهای برقی خواهید دید. به طور کلی حداکثر مسافتی که می توانید قبل از شارژ مجدد با اسکوتر برقی طی کنید حدود 55 کیلومتر است. خروجی موتور بر برد اسکوتر برقی شما تأثیر می گذارد و اسکوترهایی با توان خروجی موتور از 300 یا 350 وات تا 500 وات خواهید یافت. برخی از اسکوترهای برقی دارای دو موتور هستند که به شما سرعت، شتاب و قدرت بیشتری برای حرکت در تپه ها و زمین های ناهموار می دهد.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 17:56
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید